Afdelingsbestyrelsen
Afdelingsbestyrelsens arbejde
Som beboer kan du få stor indflydelse på din afdeling ved at deltage i beboerdemokratiet.
Alle afdelinger har en afdelingsbestyrelse, der har til opgave at føre tilsyn med afdelingens vedligeholdelsestilstand, at foreslå ændringer til husordenen og at behandle udkast til årsregnskab og budget for afdelingen. Afdelingsbestyrelsen kan inden for rammerne af det godkendte budget beslutte hvilke vedligeholdelsesarbejder og fornyelser, boligselskabet skal udføre.
Afdelingsbestyrelsen 2022/2023
Henvendelse til bestyrelsen sker skriftligt til mail: AfdNdrMunkegaard@almenbo.dk








Kun til beboere I Afdeling Nordre Munkegård.
Kontakt Mads Langhoff på mobil 2083 6747
Henvendelse kun hverdage mellem kl. 17:00 og kl. 19:00
Regler & priser for udlejning findes på hjemmesiden, under ”Praktiske Info…”